Soulmates
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Soulmates

Soulmates, Twinsouls, tweelingzielen, zielsliefde,
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Twijfelen of je twin je twin wel is?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 265
Punten : 569
Reputatie : 0
Registratiedatum : 24-09-11

Twijfelen of je twin je twin wel is?   Empty
BerichtOnderwerp: Twijfelen of je twin je twin wel is?    Twijfelen of je twin je twin wel is?   Icon_minitimezo sep 25, 2011 2:15 am

Twijfelen of je twin je twin wel is?   Loveis

Twijfelen of je twin je twin wel is?
Tekst : Ik hoor en lees vaak van mensen dat ze Twijfelen of hun twin hun twin wel is. Als ik zoiets lees en hoor is het voor mij al heel duidelijk dat zo iemand zich op zo'n moment weer geidentificeerd heeft met zijn/haar ego persoonlijkheid. Want wie Twijfelt er hier? Is dat Liefde (Ziel/Bewustzijn) of is dat Angst (Mens/Ego Persoonlijkheid)?

Ben jij ook iemand die regelmatig twijfelt of je twin je twin wel is? Wees je dan bewust van het feit dat Niet jij twijfelt maar je ....Ego . Jij WEET wel hoe het zit, je verliest alleen op het moment van Twijfelen het contact met je Hoger Zelf en dan Vergeet je weer wat je al Weet. Ik heb ooit een hele mooie zin opgekregen van de vrouw van mijn overleden therapeut:

Dat je Hoofd gaat Denken wat je Gevoel al Weet

Het is echt een hele mooie zin voor mij geweest. Ik besef nl dat mijn Ego/Denken helemaal niet wil dat ik geloof dat mijn twin mijn twin is. Mijn ego wil liever dat ik Twijfel daaraan want die leeft vanuit Angst en zolang ik angst heb kan mijn ego blijven voortbestaan in mijn leven.

Als ik niet Twijfel leef ik dus meer vanuit Liefde en daar is het ego weer bang voor. Die denkt nl dat er geen of weinig plaats voor haar zal zijn als ik leef en handel vanuit liefde. Dus zal mijn ego er werkelijk alles aan doen om mij te doen twijfelen dat mijn twin mijn twin is. Gelukkig herken ik mijn egogedrag wel en accepteer ik dat ego'tje gewoon op die momenten dat het aandacht wil. Het mag er zijn met al haar angsten en twijfels. Ik weet dat dit soort denkaanvallen (ego) ook weer voorbij gaan.

Mijn ziel Weet hoe het zit, als ik iets zeker weet in dit leven dan is het wel het feit dat mijn twin mijn twin is en wij op het juiste moment ook fysiek samen zullen komen. Wat een ander ook zegt of mij aan probeert te praten, wat mijn twin ook zegt of doet vanuit zijn ego persoonlijkheid..... ik blijf me bewust van wat ik al Weet vanuit mijn Gevoel en ik twijfel niet aan wat ik voel. Als ik iets geleerd heb vanuit het transformatieproces dan is het wel dat ik Trouw moet zijn en blijven aan meZelf, aan wat ik Voel en al Weet. Blijf bij jeZelf ......

Liefs Ivy
www.tweelingzielen-soulmates.nl

Terug naar boven Ga naar beneden
http://soulmates.forumactie.com
 
Twijfelen of je twin je twin wel is?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 473. Hoe weet je zeker dat het je twin is?
» Twin Flames In Love
»  What are Soul Mates and Twin Souls?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Soulmates :: Wat zijn Tweelingzielen? :: Uitleg & Informatie-
Ga naar: