Metro 6-12- 2002
Enorm krachtveld van lichte kleuren
Alsof ze een draadloze verbinding hebben samen. Hij voelt precies wat zij voelt. En zelfs in hun mailcontact is het alsof hij direct naast haar zit. Alsof ze zijn handen op haar huid voelt.
Marjan heeft haar tweelingziel ontdekt. Maar ja, hij is al getrouwd. Ze zijn precies hetzelfde. Echt, alsof ze ooit samen uit één ei gekropen zijn. Zoveel herkenning.
Als ze niet samen zijn of geen contact hebben dan weten ze toch van elkaar hoe het gaat. Nou ja, zo vaak zijn ze niet samen. Want ja, hij is getrouwd hé. Al zo'n jaartje of tien. Twee kinderen. Een dochter van vijf en een zoon van acht. Die wil hij niet in de steek laten want Ton is een heel spirituele man. Hij ziet het als een opdracht van boven om de taak die hij op zich genomen heeft af te maken. Ton weet gewoon dat hun zielsliefde boven het individu uitstijgt vanwege het grote geheel. Ja, hij is heel spiritueel. Daarom klikt het ook zo denk ik.
Ze kennen elkaar van de Reiki-cursus.
Er was meteen contact. Heel bijzonder. Een soort liefde op het eerste gezicht. Maar dan anders. Intenser. Meteen tijdens die eerste ontmoeting wisten ze dat ze aan elkaar verbonden waren. En dat hun ontmoeting een goddelijk doel heeft. Welk doel dat is weten ze nog niet. Maar ze hebben allebei herinneringen uit de tijd dat ze nog niet gescheiden waren. Lang geleden. Ja, ze kennen elkaar al uit heel wat vorige levens.
Zijn yang vult haar yin perfect aan. Maakt haar sterker. En andersom maakt haar yin hem een stuk zachter. Prachtig. Sinds hun ontmoeting zijn haar energiecentra helemaal opengegaan en voelt ze meer en dieper dan ze ooit heeft gedurfd.
Ze is zo dapper. Geen enkel spoortje van jaloezie tegenover Sandra, zijn vrouw. Ze accepteert zijn huwelijk volledig. Ja, ze vindt het wel moeilijk hoor, maar weet gewoon dat hun zielenliefde nooit meer voorbij zal gaan. Dat die sterker is dan een aards huwelijk.
Een ontmoeting met je tweelingziel is voorbestemd. Ton had haar al eens in een visioen gezien. Op een nacht zweefde zij als een soort geest boven zijn gezicht. Daarom herkende hij haar en haar liefde onmiddellijk tijdens die eerste ontmoeting.
Ze mediteren samen en hebben er vrede mee dat ze geen lichamelijke relatie zullen hebben. Helemaal platonisch. Dat willen ze zo uit respect voor Sandra. Hij heeft het haar gewoon eerlijk verteld hoor. Ja, dat vond ze wel ingewikkeld, maar ze heeft het geaccepteerd. Ze weet dat Ton heel veel van haar en de kinderen houdt en hen nooit in de steek zal laten.
Vanaf het moment dat ze Ton tegenkwam is ze nooit meer alleen. Zegt ze. Hun geestelijke contact bestaat 24 uur per dag, zeven dagen in de week. Als ze elkaar ontmoeten zitten ze het liefst naast elkaar. De armen om elkaar heen. Meer niet. Dan voelen ze de energieën in hun lichamen dansen.
Ze zijn een enorm krachtveld van licht en warrelende kleuren. Ik bedoel. Als ze 's nachts ieder in hun eigen huis in bed liggen, maken ze een astrale reis. Hun spirituele lichamen smelten samen en ze zijn dan extatisch gelukkig en vredig. Het gaat voorbij een clitoraal of vaginaal orgasme. Daar hebben ze zelfs geen behoefte meer aan.
Snap jij dat nou? Ik word al hitsig als ik er aan denk. Ik zou 'm de kleren van het lijf rukken. Mijn bed intrekken en hem met huid en haar verslinden. Fuck geestelijk contact. Fuck Sandra en kids. Een normaal mens wil in zo'n situatie toch gewoon een ongelofelijke pot van bil!
http://www.tekstnuitleg.nl/krachtveld.html